like gold


nu har det varit dålig uppdatering, dock tror jag inte så många människor gråter för det :) i torsdags blev det ju utgång & kanske vi hade huur kul som helst. började hos ip en sväng & sedan förflytta vi oss till heartan för quizen. sedan blev det en fortsatt trevlig kväll på heartan/slicken. igår mådde man ju dock som man förtjänade, ip väckte mig halv nio & det blev en lång bakfylle dag.

idag har jag roat mig med att sova lite längre, tagit moltas första promenad & nu inväntar jag malin, hon med bulldogen, för jag ska åka till valpkursen med henne.

kan bli, kanske inte blir söderhamn idag, beror på om karin  ska dit eller om hon å blank stannar hemma. jaja vi får la se iaf hur det blir :) skulle va kul att åka hem å kika på päronens nya hus oxå. tror de fått upp tapeter nu så det går undan. skulle även va kul att träffa johanna & julle, även kika in julias & hampus nya lägenhet. som sagt söderhamn lockar. dock har ju söderhamn inte sats synd.

nu lär ja fixa iordning mig, har exakt en halvtimme på mig från att jag sitter med nytvättat hår.
hur ska dette gå? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0