stort jävla problem?

det nalkas trubbel, eller elände. eller olycka?
mina ögon gör ont, de är småröda & svider.
är jag allergisk mot monstret? de kan väl inte
bryta ut efter åtta veckor? hm. jaja, jag tänker
ju inte precis lämna tillbaka honom, endra får jag
stå ut med dette eller leva på allergimedicin de
närmaste 10 åren.

helgen har varit lugn, i fredags var jag otroligt bakfull
& mådde som jag förtjänade, på kvällen lyxade jag till
det med popkorn och dipp gott! så igår var det valpkurs
det gick bra & efter det blev det tacos & film med malin.
idag har jag & malin tränat, handlade mat, gjorde pankakor.
därefter rusade damen upp & jag tog mig ann städningen.
självklart hamna jag här.

jag har även bestämt mig för att börja lägga in mer bilder
i bloggen, det kan ju göra den lite mer intressant. först
ska jag bara införskaffa en digitalkamera :)

nu ska jag fortsätta kika på LA-ink. å justee, jag har ju en
till tatuering på g & självklart blir det oxå ett mästervärk
gjort av fia ;) jaja, snart kommer malin & det blir glass
& ensam mamma söker.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0