duktiga sanna dagen.


shit, jag borde få en medalj. idag har jag nästan gjort klart uppgift 1 & tokstädat samt lärt moltas att springa bredvid cykeln. dock va det inte smärtfritt :/

nu sitter jag här å degar, kollar på nå tatueringsprogram.. toksugen på min nästa nu :) & om 20 dagar köper jag ny mobiiil. längtar, wihoo! om två timmar kommer puttis hit & myser, bakfull och luktar sprit. mysigt va? ;) haha. nää då, det gör inge :) den här dagen har enbart vart toppen, så skönt med en städad lägenhet & fått igång plugget igen. verkligen kanon bra!

nu ska jag fortsätta kolla på när två stycken ska tatuera samtidigt på en karl på tv. en ryggtavla ska han ha, en gorilla på en moppe eller nå sånt.. inget jag kanske skulle tatuera men fan smaken är som baken..

DOCK har jag blivit tokigt sugen på en new school arm. kanske blir andra armen de då.. sjukt snyggt med en jävla massa färger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0