Farbror doktorn.!


Va ju dit idag, har inga gallstenar så slipper operation & klarar min fina tatuering på magen :) nu sitter jag & väntar in tåget mot gävle igen. ska bli skönt att komma hem, lunchade med pappi & suttit lite och kikat på mobiler. ikväll blire som sagt käk med horan, läre även städa men de tar jag nog på mig å gör på engång jag kommer hem. ser ut som en atombomb har smällt i min lägenhet!

fortfarande lite bakfull, ont i huvudet & magen. men jag överlever. gårdagen gick ju till historien :) haha! nu måste jag nog åka, förhoppningsvis är även detta tåg iställt så jag får åka buss hem då slipper jag ju gå från tågstationen ;) haha! slött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0