JOBBHELG!!


skulle göra allt för att va ledig den här helgen, myshelg! men nej, ska snart iväg & stå fyra timmar i shoppen. hoppas de är mycket folk så tiden går fort.. mathilda har moltas, får ju nästan lite dåligt samvete att lämna han där med hennes vilding till hund + att hon är hyfsat gravid nu. haha men de klarar hon nog :)

efter jobbet blir det att hämta molti & sen umgås lite med mattan, blir väl god mat & tvkik som vanligt! har ju även jobb imorgon 16.30-21.15 och sen ska jag hinna hem och packa & ta 22.00 tåget hem till gävle för börjar ju självklart klockan nio på måndag morgon, ibland vill man ju bara bryta ihooop!

nu måste jag iaf byta om & sätta mig i STOR bilen för att åka ut med coop. åååh gruvar miig! vill verkligen inte jobba idag känner jag men pengar är pengar & pengar är nått jag behöver!

hare gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0