quiz time tonight;)


kan inte bli annat än bra, bästa gänget som vanligt.. bara horan som fattas :)
precis tatt en lång prommis med moltas, fyfan  vilket skit väder.. ont i magen har
jag oxå, inte roligt alls. nu tvättas de så de står härliga till här på brändströms iaf.
två maskiner sängkläder, enbart sänkläder! kommer säkerligen bli två maskiner underkläder
oxå.. haha! & sedan var de för min stora förvåning inte mycket vardagskläder. utan mest
myskläder.. jag måste börja se vardaglig ut jag å & hänga in mysbyxorna i garderoben..
men det blir vid ett annat skede!

nu ska jag fortsätta städa lite, slappa lite.
färga håret ska jag göra när jag har tvättat klart allt.
inget jag ser fram emot, jävla kladd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0