sinner and a saint


den sann(a) historien.
cred för det uppfinnigsrika namnet.

här kommer det omtalade "om mig-inlägget" jag lovat så länge.

Nå, jag föddes den 24 november 1989, tio över tre om man ska vara på pricken. jag var bland det sötaste som kommit ur någon annan människa sa min mamma (antar att alla mammor säger så) min pappas första reaktion var "en liiina till" tok glad han med, han visste nog redan då att hans partner in crime kom ut ur mami. 

som sagt, pappas flicka flög ut ur mamma & döptes till sanna cecilia lundbergh. cecilia efter min farmor.  åren gick och en tanig lite unge på 17 kg började i ettan. levde sitt liv ihopp om att någonsin bli lika cool som sin pappa. han är fortfarande den coolaste jag vet. grundskolan rann iväg, kom in i någon "jag har inge vänner det är synd om mig tid" i sexan/sjuan & drog på mig en ätstörning.. det jag inte visste var att en sådan får man dras med hela livet. lär väl nämna första pojkvännen. kärleken varade nästan ett och ½ år & nu kan man väl mest se oss som bekanta.

gymnasiet är vi inne på nu & jag valde handel, fick världens bästa klasskamrater & hade the time of my life. någonstans på vägen tappade jag bort mig själv i pingisen & gjorde misstaget att både släppa pingisen samt en person jag aldrig kommer glömma. men, life goes on vare någon jävel som sa.

efter studenten tog jag tag i pluggningen igen, flyttade ner till gävle & i början var ensamheten stooor. tröstade mig med lite vääl mycket träning.. vilket kanske inte va så konstigt då jag går hälsopedagog numera. började hänga med lovisa, blev helt plötsligt sambo med henne. gayryktern över hela söderhamn, like we care. flyttade till egen lya efter någon månad.. jag bor nu, hängde en massa med johanna. blev sjuk en massa förra året å tok tappa träningen vilket kanske var bra att jag fick en liten pause. träning är bra, till en viss grad! problemet är bara att starta igen. :S

så nu mera lite fetare, lite gladare, några romanser senare & med det lite starkare efter allt som hänt i gävle lever jag gott. bor nu med min bästa vän & bäbis en stor jycke på 27 kg. hänger mest med horan, marie & ip och tycker livet är underbart! utseende mässigt jämfört med lilla toksmala jag på gymnasiet till nu är väl tokrött hår, tatueringar & kanske lite småfet men inget någon klagat på än så länge.

lever livet, skiter i människor värt att skita i & ja mår allmänt bra.
växt ifrån skitsnacket vilka många andra oxå borde göra från söderhamn.
vsg fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0