tiisdag


bra dag i skolan idag, faktiskt riktigt givande lektion så jag blev positivt överraskad :) hade ju humm om att inte gå tur att jag gjorde det lärde mig riktigt mycket.. fyyy vad jag längtar efter min nya telefon nu, kliiar i fingrarna på mä när jag ser maries telefon. men snart så nästan bara två veckor kvar, great!

jobbhelgen närmar sig, fyfan vad jag gruvar mig. usch! men ja vad gör man inte för lite pengar, hade vart kvar här i gävle eller åkt till uppsala med min hora! men man kan inte få allt här i livet..

åt alldeles nyss en musig middag, lax & vokade grönsaker med feta ost :) ska ta moltii på en lång prommis nu & sedan vänta in tiden för ska upp till marie & mysa lite där. har ju en heeel plugg dag imorgon. känns ju inte som om de kommer bli så mycket plugg som vi egentligen hoppas på, mest skit snack ;)

nu läre jag ut med vovven innan han bajsar på sig. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0