baby can i hold you tonight?


haft en riktigt bra helg, kom hem i fredags & spenderade kvällen med johanna, julle & mattan. det var lika trevligt som vanligt :) jag & mattan drog in till stan och sov här istället, sova är fruktansvärt underskattat då putte ringde & väckte mig fyra ggr, tack för 4 timmars sömn! vaknade inte knappt halft utsövd & lördagen bestod av att skjusa ut moltas till karin i bergvik & sedan åka och jobba, därefter vänta in mattan efter jobbet & åka till bergvik & hämta karin + hund sen vidare mot stan & slingande mattans hår. puh, där efter kom julle & johanna och hälsade på, mycket välbehövlig kväll! fixade även johannas hår :) suttit & planerat julles present oxå, längtar tills den festen. så kul, så bra folk, inge randoms! idag har jag & karin bara hängt här, åt på donken & nu är jag själv & väntar in arbete :)

ikväll efter jobbet så åker jag till gävle med karin & christian, där väntar en bakfull plutt i min säng :) min puttis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0