Every now and then I get a little bit terrified, but then I see the look in your eyes...



varför vakna jag upp med ont i halsen? så tråkigt! nu gäller det att börja kurrera sig igen. blir en långpromenad idag istället för springning. självklart hag jag tråktvätt idag oxå, 12-22. boka på malin oxå, hihi!! ;) anledningen till varför jag är vaken såhär tidigt är att putte har åkt och golfat, jag vaknade & kunde inte somna om pga de där jävla vägarbetet vid sjukhuset. jag borde få skadestånd!

 

lite frukost ska jag pinna i mig iaf & sen ta en lång vandring mot willys & köpa chickenkebab, mums! idag ska jag även färga karins hår, sen blire nog lungt :) längtar efter lönen på fredag, 9500. man tackar.. blir en klippning, nya skor & lite smink så man klarar sig :) life is great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0