regn regn regn


vad har hänt med vädret? skulle ju va sol hela veckan!! kurriren verkar inte veta så mycket om väder dom! gizmo har blivit avlämnad igen, så nu har jag två hundar som stinkerblöthund såhär på morgonkvisten.. jag börjar bli lite hungrig så ska försöka få i mig lite frulle, baby ligger & sover som alltid vid den här tiden & jag ska njuta av våra bästa år.. life is great :)

på måndag börjar nollningen. ser ut som om de blir fest för mig mån, ons, fre, lörd, mån :) iaf fem dagar. kommer bli riktigt roligt!! pirrar till lite i magen sådär nu när man börjar längta lite.

ska nog umgås med karin en sväng idag, byta ett par jeans jag köpte igår & tror ja ska fixa bolaget på engång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0