sweet dreams


spelade golf igår, med johan & putte. eller vi stod och slog, va de nu kallas? tydligen ska jag lära mig spela gofl nu oxå. men de gick ju som ni säkert förstår, inte så bra! och dom hade skapligt roligt åt mig, men ja de va ju kul att någon skratta iaf ;) fast va faktiskt riktigt roligt, även om de va vääääldigt svårt. tror jag behöver malin oxå nästa gång!

åkte på ikea & åt med mamma, pappa & putte. därefter blev de ju som sagt golf, en långpromenad med hunden samt film & godis.. riktigt mysigt, äcklig film bara.. american history x, jävla rasse jävlar! usch. jag tror jag somna innan filmen va slut nästan.. baby ligger fortfarande och sover, jag börjar ha lite tråkigt. redan vart på en promenad med vovven så..

äntligen gävle igen.. allt är som de ska vara, bara horan & marie som ska hem annars är allt perfekt <3

Kommentarer
Postat av: marie

Å jag kommer upp den 11 aug så då får du va hemma så ja kan säga hej innan ja drar till bulgaria;) sen efter d så e ställningarna återställda;)

Puss

2010-08-01 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0