by your side....


dagarna flyter på, gelfe city. här kan man inte må annat än bra! igår mötte baby upp mig på tåge, efter han gått till jobbe så tog jag en promenad till karin & har vart där sen dess.. jag, karin, christian och böxa käka gomat & snacka massa gojja.. nu ska jag väl ta å kika på nå program, om de är nå bra på tv? har ju iaf sex and the city att se fram emot & putte.. morgondagen ska spenderas med ip & kerstin, om vädret tillåter så blir det bad och grillning. great! på fredag åker jag hem med karin & har därefter en veckans jobb framför mig. hua! jobbar lörd-lörd! men får tänka på pengarna, börjar ju bli dags att inskaffa en till tatuering ;) ska kika upp tvtablån nu. hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0