your tears don't fall, they crash around me.


vilken vaaaarm dag, egentligen har jag inte gjort något vettigt alls.. va på ecenter med mamma & fick en super fin tröja, tackar :) därefter införskaffade jag mig ett gymkort & tog tag i mitt "hälsopedagog-liv" igen.. kom underfund med hur äckligt otränad jag är, skamligt! & seriöst, går inte att jämföra active med gymmen i gävle, sicken klass skillnad.. & folket på active, dom där idag iaf, förstör ju bara sina kroppar.. står å rycker å sliter i massa jävla vikter. visst att dom pumpar muskler men alla senor & muskelfästen kommer ju absolut inte må bra i senior ålder. jag tycker redan synd om de där stackars "små" liven. gå en introduktion innan ni ställer er på gymmet eller skaffa en pt! aaaaagg

ska ut & gå med tjockisen nu, mathilda alltså. hoppas hon föder snart så man får bli gudmor :) aja, nu ska jag kila iväg.. molten bada iaf idag, simma lite ofrivilligt för att komma till mammsen! fortfarande är han tyvärr inge jätte fan av vatten, så mycket för vatten hund :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0