dålig uppdatering.


dock har de ju vart midsommar helg, så de är väl förstårligt? nå vad har jag gjort då? åkte ju hem i torsdags, mamma hämta mig & därefter käka jag med mathilda & åkte sen till johanna. fixade hennes hår, blev äntligen kanon.. hjälpte johanna och julle att städa hela huset och julle bjöd på mat, tack vännen :) därefter åkte jag ut till putte i lynäs & spenderade resterande av dagen där! putte kanske har världens sötaste lillebror!! fick till och med se våra bästa år när jag vaknade på fredagen så, dagen kunde ju inte ha börjat bättre.. 

nu va de självaste midsommar dagen & jag blev hämtad av johanna, drog runt på en massa ärenden och avslutade med bergvik, där det blev grillning och fest hos dom.. super trevligt, tok skönt folk. johanna och julle hade bjudit dit två kompisar från ödesö tror jag de hette som va huuur sköna som helst!! :) vi blev väl ett gäng på 15 st som spenderade kvällen där, mot nattkvisten vare dags att möta upp putte & lyckades självklart bli ute låsa när vi skulle hem till han, så fick ta en kvällspromenad till johanna.. där låg ju alla och sov & ingen svara i telefon, så vi fick sova på deras inglasade altan på två solstolsmadrasser.. hahah! faktiskt rätt mysigt ändå regnet smattra mot ruterna.. fick tag i böxa klockan sex på morgonen som fick öppna åt oss, då fick vi iaf dela på en soffa ist!

igår så kom julia å hämtade mig vid fyra hos johanna, vid den här tiden var de bara jag och karin kvar alla andra hade åkt på olika håll! :) hur som helst så anlände jag hem till julia, fick mat och duschade samt började med alkoholbruket, blev väl en 10 st där & sen mötte vi upp johanna mfl på stadt. hade en riktigt rolig kväll, sjukt kul att träffa julia igen. gud så jag saknat henne..

nu sitter jag med ångest i magen att jag inte tog tåget hem till gävle. min första söndag själv på jag vet inte hur länge, oftast ligger ju en bakfull putte bredvid. som en tradition.. guuud va ensamt de kommer bli inatt utan världens bästa här.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0