För personlig?


Hm. Enligt min kära vän Linn så är min blogg var för personlig, så gå gärna in och läs hennes recept istället! började fundera vad för blogg jag har, hm! tror det är mest självterapi, humor & allmänt skit snack alltså en blogg för helt min egen skull..  & jaa jag kör mycket internskämt så som lisa, kajsa & kronprinsessan viktoria. (jag vet att linn & marie skrattar nu) jag tar förgivet att mina få läsare är tjejer från söderhamn som endra är intresserade av mitt liv för att de är mina nära vänner eller enbart för att de inte har så mycket bättre för sig.. det finns många sådana från söderhamn oxå!! sen har vi ju även linn, marie & horan som läser. de 3 bästa stockholmarna eveeer.

jag tror jag skulle kunna räkna upp mina dagliga läsare men då finns de väl säkert nån jävel som ska säga nej bara för att så jag orkar inte lägga ner energi till nå sådant. & de är inge fel på linns blogg......  

detta är vad jag vill kalla det "blogganalys". marie & linn känn er fria att ta med denna viktiga information i vår uppsats om ni således vill det!

Back to all about Sanna:
det är ju första juni idag, förutom att det är världens bästa tv-tisdag så betyder de ju även att mustachkampen är slut. ääääntligen! fulmånaden är över.. meeeeen, jag har tappat mitt bankomatkort & jag har varken pengar eller mat.. låter som en bra bantningskur? hm. imorgon får jag äta hos marie iaf! tack baby. fan va du kommer att sakna mig när du flyttar till stockholm. stackare ;)


Kommentarer
Postat av: kronprinsessan viktoria

Hahaha!

2010-06-02 @ 15:44:53
URL: http://pinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0