Godmorgon..


shit vad trött jag är, men alldeles för ljust för att kunna somna.. gick hur som helst på sex and the city igår, riktigt bra film. fan va jag och marie skratta, helt underbar vän är hon <3

utslagen har lagt sig.... lite iaf! men det är ju framsteg & det tackar vi för! :) helgen är så gott som färdig planerad, ska träffa mathilda & luncha med henne idag & därefter färga johannas hår, sedan va med putte :) imorgon så kommer jag nog till johanna ganska tidigt & hänger där, så blir det ju fest som ni säkerligen förstår!! lördagen har jag pratat ihop mig med julia allansson, vi planerar utgång på stadt. dags att säga hej till söderhamn oxå! :)

ögonen är verkligen sluta nu, funderar på att lägga mig och försöka sova igen, mamma kommer ju om två timmar, hinner egentligen fixa till mig i söderhamn istället :) ja de får nog bli så, vaknade ju av att jag va så sjukt hungrig oxå & nu har jag ju ätit frulle så de ska nog gå att somna om :)

Kommentarer
Postat av: marie

Tack för igår å hare så himla bra nu i S-hamn=)

Syns väl förhoppningsvis nått i sommar.. Puss<3

2010-06-24 @ 09:57:52
URL: http://mariejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0