mår inte fullt 100 idag kanske.

spelar ju ingen roll om jag dricker en eller tio cider så mår jag dåligt ändå, men ja nu äre hyfsat lungt. blev väl lite små lullig igår & mysigt hade vi det, satt i tre timmar på söderhielmska. jag, marie, ip, madde, lina & sofie. planerar kanske utgång på lördag, maybee :)

vaknade av att ip lämnade gizmo här nu ligger vovvarna och sover, sjukt rädd blev jag när jag vaknade. & drömde världens största mardröm ever.. alltså vilken jävla panik jag hade! USCH.. hur som helst läre jag försöka städa klart lägenheten och sen ta en promenad med vovvarna!!

imorgon så blir de tacos, bio & mys med putte! :)
___

idag är ingen vanlig dag för idag är HORANS födelsedag, HURRA HURRA HURRA! soul sisters ;) Nobody wanna see us together but it don't matter no..Cause I got you babe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0