sämre idag.


trodde inte att utslagen kunde bli sämre, men jo tack armbågarna & tuttarna har blivit invarderade.. men värst är de under foten. tänk att de går inte att klia juuuuuue!!! så jälva irriterande. somna  runt fem inatt å vakna vid åtta.. värsta är att när jag vaknar hinner jag känna att de kliar.. mamma och pappa är på väg ner iaf, de ska mata linas katt och skjusa mig till hälsocentralen på söder. need starkare mediciner, snälla!

putte ligger och sover.. önskar jag kunde krypa ner bredvid men kliar så hemskt att jag inte kan ligga still.. å då får ju inte heller han sova, känns inte så rättvist..  han har vart en ängel den här helgen iaf, skönt att bli lite ompysslad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0