städ-dag :)


åh så jag donat, rensat garderoben & slängt en massa kläder.. även lagt vinterkläderna på fyllorna och lyft fram sommar kläderna, min garderob är färgglad och fin nu! :) städade även igenom mitt skafferi, tack gud för det. mycket gammalt. hahah! men vem fan använder mjöl ändå? 

nuså, ser de bättre ut dock bara i skafferit och garderoben.. sen ska jag upp & låna malins dammsugare, min är näligen sönder så här ska de bli rent och fint, ska städa bakom soffan och sängen.. kanske kan hitta nå roligt där bakom, haha!

nu ska jag snart cykla iväg och mata syrrans katt, den är så söt. stackarn är själv, dock hittar den nog på mycket rackartyg själv.. jag ska även möta upp lovisa efter det hon ska klippa lite mer på mitt hår så ingen idé att jag dammsuger innan dess :)

shit nu slog tröttheten mig över ansiktet igen.. vet inte varför de blir såhär ibland :( men jaja, fick lite mat av mamma iaf & underkläder när vi var på valbo :D

Kommentarer
Postat av: Mölin

Handla underkläder med mammsen idag jag med :)) Skönt me lite nytt!!



Skickar över uppgifterna snart! Ger mig ut o powerwalkar innan regnet kommer! Hoppas damsugaren va bra! Bytte påse innan jag åkte så de ska nog vara bra sug i den :)



Pusss!

2010-06-15 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0