va hände?


drog till hudik & kramade om mattan när hon tog studenten, åkte hem till kattis & sätter oss vid bordet blev helt plöstligt så fruktansvärt trött... sova trött liksom! aja, tänkte att jag skulle hämta lite dricka så jag kanske fick upp blodsockret och blev lite piggare på vägen in mot köket känner jag hur huvudet är på ett håll och magen på ett håll, känslen i hela kroppen försvann. för er som inte fatta så höll jag på och svimma, tog mig snabbt in på toan & satt med feber toppar.. ni vet svettas, frysa, svettas, frysa! usch, trodde verkligen jag skulle behöva lägga en spya. kattis & johanna bädda ner mig i sängen och la upp fötterna högt, blev inge bättre så pappa fick komma och hämta mig.. kom hem vid fyra & sov väl till 20 i sex, tog två panodil och febern ligger kvar på 38,5 så kan ju bara gissa hur högt de va innan jag tog panodil. och jag har absolut ingen aning varför jag mår dåligt, jag är inte föskyld och har inte ont i halsen. men att jag höll på att svimma var troligen ett blodtrycksfall, tror detta mest beror på sömnbrist.. sovit sjukt dåligt på slutet! ska lägga mig och vila nu så jag vaknar pigg och fräsch imorgon, läre nämligen jobba om jag ska överleva juli månad & helst vill ja ju de.

aja sängen kallar. kurrering på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0