GRYM HELG.


bartömning i fredags & slicken igår! kära värld va roligt jag haft :)
räkan kom från bollnäs & sov här, vi gjorde oss i ordning.. marie va robinson cruse med wilson (fotbollen), malin såg ut som en strandhora med blötthår (WAX) och jag va thailändsk strandförsäljare.. räkan va nykter så hon va bah snygg :) kom till förfesten på westergrenska, huuur mycket folk som helst, helt jävla underbar stämning..... tills vi kom på att vi var de enda utklädda, shiiiit vilken tabbe.. men whatever.. min fruktkorg gick ju hem jävligt bra iaf ;) och de är ju bra att vissa kan bjuda på sig själv!! :D ruskigt roligt, marie var helt jävla vild. världens bästa underhållning eveeeer!!!!

sen blev de även fest igår, skulle egentligen åkt till luntan men vi blev så många hos marie ändå så stanna kvar där :) sen drog vi ner till heartan, mötte upp putte mfl. sprang runt på heartan, snacka massa gojja & dansa lite.. toppen kväll! :)

haft bakismys med malin, chippen & putte ida.. blev pizza & sen ätit en mjukglass på flinken.. myyys! nu ska jag snart väcka karln och gå till konsum för att köpa lite korv. tänkte göra tunnbrörulle. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0