kom tillbaka mina små päron



ja jag kan erkänna, jag är lite rädd. & dessutom brunett för tillfället, man tackar! nu ska håret få vila en sommar & sen kostar man nog på lite löshår back to summer09, frisyrmässigt alltså.

idag har jag inte roat mig med något alls, förutom färgning av hår & jag kom till coop & insåg att jag INTE jobbade idag utan bara lörd & söndag denna helg.. smått pinsamt.. därefter har jag roat mig på tigern hos julia & hampus. nu sitter jag här, rädd.... ensam.... naken?? närå rädd, ensam å sårbar ska de väl va?

caroline rosen, tror du läser de här någon gång iaf. tack för uppskrämningarna ikväll, hoppas du lär dig nått utav disturbia & har du inte sett någon form av livstecken på fejjan/blogg etc imorgon vid elva så kan du ju ringa polisen! ;)

nu ska jag gå & lägga mig. saknar mina föräldraaaar

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHA skönt å se livstecken hörru!

Då kan samtalet till farbror blå vänta, åtminstone för den här helgen ;) haha!!

2010-05-15 @ 10:28:05
URL: http://carolinerosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0