lonely im so lonely



mår mycket bättre nu, tog mig en promenad till tåget & knarka lite alvedon. nu är nästan all värk borta!! ikväll är första kvällen jag sover själv, helt ensam, i söderhamn (nya huset). här snackar vi FF & frågan är bara vad jag ska roa mig med efter jobbet? det finns ju väldigt mycket roliga saker att underhålla sig med när man är själv så som....
- att bjuda hem lite roligt folk
- äta upp allt gott i skafferit
- klä upp sig och leka idol
- bajsa med öppen dörr
- låna mamis bil & crousa runt

otroligt lockande förslag.. right? jag har väldigt omogen & dålig humor, det är en del av min charm ;) nee nu lär jag byta om till coop kläderna & tvätta bort arbetsångesten i ansiktet. kom och handla gott folk! :D PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0