tlött



tröööött, shit va slut man blir av att va på spa.. men mysigt va det :) fick till & med köra bil hem, tackar! kom hem vid åtta & köpte pizza med horan.. va helt sjukt trött så gick hem direkt efter maten.. nu sitter jag här, pysslar lite med b-uppsatsen.. men är så sjukt trött, kommer somna när som helst känns de. dock äre ju jävligt tomt i sängen nu!!! imorgon ska jag iaf till marie och plugga, känns som om det är min vardag nu för tiden.. kom precis fram till att de är bara 2 veckor kvar i skolan.. kommer bli TOK skönt med lov :) jag har ju till och med bara planerat in fyra veckors arbete resterande ska jag slappa & njuta av ledigheten med min lilla vovve. han är värd en rolig första sommar :)

måste försöka plugga lite till & sen blir de att somna. sjukt trött!!

hm.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0