Clayhill Emile


tilltals namn: Moltas.
föddes sista juni 08.44

såg valparna & bestämde mig på engång. mitt livs bästa inköp, ever. 8 veckor senare åkte jag & pappa 180 mil (fram & tillbaka) för att hämta min bäbis, han sprang rakt in i min famn. jag visste genast vem som va vem fastän de va 6 svarta & två bruna. min bäbis va nämligen den fetaste valpen & ett kg tyngre än de andra. mer att älska vet ni.

från den dagen har vi vart oskiljaktiga. fastän han kan va den drygaste hunden som finns & det jobbigaste som finns på bakfyllemorgonar så har jag aldrig ångrat min inköp. his my best friend & skulle kunna släppa allt för.

kanske är det för att egentligen är det jag som har moltas att tacka,
han räddar nämligen mit liv varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0