god morgon allesammans


piggare nu, känns underbart. men är fortfarande liite bakfull. haha
inatt var de inte lätt att somna, frös och sen svettas, frös och sen svettas osv.
somna iaf vakna kl fyra av ett nattsamtal från grabbarna i sälen där var de full
rulle om man säger så ;) haha. så somna jag om & vakna nyss, började fundera
om ja hade kissat på mig men haha de hade jag klart inte, sängen va helt blöt.
då menar jag blöt som i om man kastar lite vatten på den. måste ha haft skapliga
febertoppar inatt eftersom jag svettas så sjukt mycket, måste bädda rent här &
eeh duscha va? känner mig fett ofräsch.

horan va så mysig igår, så som hon tog hand om mig. köpte popkorn, dipp och saft.
enda jag gjorde var att låg i sängen och blev serverad, kunde knappt röra mig igår.
ikväll ska jag bjuda na på tacos :)

hoppas marie & linn hade trevligt :) förlåt att ja inte kom men som sagt, va liiite dålig.


Kommentarer
Postat av: marie

Skönt att du mår bättre gumman, hoppas d går bra i söderhamn idag oxå.. Linn kom int heller igår, så ja satt å myste själv å gick å la mig tidigt, välbehövligt=D hittade mobilen oxå så du vet;) hörs sen..

2010-04-23 @ 09:36:20
URL: http://mariejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0