inge smart drag


inte jätte smart att sova middag 3 timmar idag, det resultera ju till att jag inte är nå trött nu. jävla bajs. ligger vaken, vrider å vänder på mig. tomt i sängen :(

efter mitt powernap så började jag må illa och har inte kunnat ätit sen lunch, nu är jag helt plötsligt hungrig.. HALV TOLV på natten. smart sanna. så funderar på att ta mig en nattmacka & ett nattbloss innan jag somnar. kollar tv nu, ögonen är ju tunga men pigg i själen eller va man säger.

imorgon ska jag försöka mig på ett gympass. får panik hur min kropp ser ut. är ju som sagt hälsopedagog dags att försöka leva upp till de va? men ryggmusklerna är iaf att skryta med nu, boxningen ger resutat. man tackar för det iaf. armarna är ju oxå bättre. bara magen då. sen så kan ju rumpisen få växa till sig lite.

nu ska jag äta lite så kanske jag lyckas somna. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0