mys helg.


riktigt bra helg, hämtade putte i torsdags i skärså så åkte vi ut till lynäs en sväng. tråkigt nog lära jag ju åka hem ganska tidigt för jag började sju dagen efter, en pina att åka hem! fredagen kom och jag jobbade från sju till halv fem, därefter cyklade jag hem & väntade in putte.. blev pizza & film kik :) lördagen jobbade jag ju också, slutade dock två så blev upphämtad från jobbet, så åkte vi hem hit en sväng & sen hämtade vi upp puttes mamma & åkte till lynäs igen.. satt å chilla lita & tog sedan en promenad till johanna där kvällen bjöd på mat, lite alkohol & kubb. riktigt bra kväll som sedan avslutades här i stan igen :) igår åkte putte hem vid två, tråkigt. riktigt mysig långhelg!

idag fyller ju älskade julia år, grattis babe. så ska fira henne & även träffa min lilla gudson! :) imorgon åker jag nämligen till gävle för att mysa lite mer + träffa marie, ip & karin. life is great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0