å börjat ge mä sig.


ser bättre ut på armarna nu & det kliar inte så fruktansvärt längre, de måste väl va ett plus.. funderade nästa om jag skulle åka hem till söderhamn ikväll istället men nej, imorgon vill jag träffa marie innan jag åker! funderar på om jag ska våga lägga in lite bilder på mina utslag men nej, de ska ni få klara er ifrån.

ska bli skönt att börja jobba, sjukt rastlös om dagarna.. skönt att komma hem till söderhamn, hänga med mathilda, johanna m.fl. få lite perspektiv & bli slagen i ansiktet av verkligheten. vilket behövs ibland, så less på mig själv när jag går och gnäller! hahah.

men pappa är påväg ner nu iaf, han ska hämta syrrans katt & vi ska försöka åka någonstans där jag kan äta. funderar på kyckling i bröd, borde ju fungera. kan inte va så mycket rött i de väl? karin kom hit med en påse kläder, tackar tackar gumman :) & har tagit hand om mig en massa, tänk vilka fina människor jag har omkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0