beautiful day


fick jobba idag, så nu är jag ledig både midsommar afton & midsommar dagen ;) härligt! planeras ju stor skiva! gick iaf bra att jobba, va mycket folk men de gör ju bara att tiden går fortare. de sorgliga va väl att en förståndshandikappad kvinna ställde sig och skrek åt mig i kundtjänst så jag blev lite rädd. här snackar vi ett utseende som en föråldrad exorisimen samt en skrikton i falsett. men jag överlevde ju, med gråten i halsen!

om en timma ungefär åker jag hem & säger hejdå  till horan, hon åker ju hem över sommaren.. helgen har hur som helst vart underbar, johannas hår var en procidur men vi fixa det till slut :) imorgon har jag äntligen tvätt tid & tänker roa mig med det samt att försöka få lite färg på mina vita fula ben.. en utmaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0