Fredagsmys


shit vilka mardrömmar jag drömmer om nätterna, skulle nog betraktas som personangrepp om jag berättar om drömmarna därför är de nog lika bra att hålla de för mig själv.. vaknade imorse utav vägarbetena vid sjukhuset, vilka jag ska anmäla till grannfejden. sen så börja min jälva granne spela trummor (?) oxå, om du mot förmodan skulle läsa de här så ber jag om ursäkt för svordommen!! vaknade gjorde jag iaf & gick och handlade lite på konsum.. därefter hämtade pappa upp mig och vi käka lunch på pizzan vid ikea.. va sådan tok lång kö på ikea så vi orka inte vänta! :)

städat klart lägenheten har jag gjort iaf!! nu väntar jag in att putte ska vakna vilket kan ta ett jävla tag då han jobba natt & sen tvätta.. sen blir de tacos, kanske bio.. utifall så ladda jag iaf ner lite filmer.. blir mys hur som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0