söderhamn = fetma?


varje gång jag är här:
- använder jag mammas bil.
- lämnar över hunden på päronen
- jobbar sittande/stående
- ätergodis
- mular aspendos

av denne lilla analys kan man genast se att jag äter mer kalorier än jag gör av mig. ett mönster. dumma söderhamn, idag är ju julle & johanna upptagna så vad gör jag? ingenting! julia allansson efterlyses & mathilda nilsson borde äta godis med mig just nu. men jag är lonely, oh so lonely, i have no body.. im on my own ooohoooo.. så känns det!

 

mår lite bättre nu iaf, men mår fortfarande illa illa illa illa & har en hemsk huvudvärk dock ingenting jag inte skulle kunna jobba mä. idag kamma jag ihop 800 kr (nu pratar jag lön & inte i stöld) samt en stor utskällning av en tant, denne kunde man trott vart utvecklingsstörd men icke!

 

vill hem. hem till putte. hem till marie som fyller år & hem till ip som ska fira marie när hon fyller år. vaaarför sitter jag här helt sjäääääälv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0