sista valpkurs dag

yey, vi får se hur det går :) idag har iaf varit en superduper trevlig dag då
min kära vän mathilda nilsson kom hit. hon kom vid elva & vi åkte till ikea,
där gick vi på djuraffären & jag köpte lite godis, nytt halsband & nytt koppel.
sen väntades mat på ikea & lite gång där dock köpte jag inget, vi gjorde klart
valbo och jag kom ut med ett nytt linne & en ny jacka. jag knäpper kort och
lägger in här sedan. kanon snyggt, tokigt nöjd att komma över en skit snygg
vinterjacka under 1000 kr. tackarr.

nu hag jag nyss ätit middag & väntar in att klockan typ ska bli vad den är nu
så jagska gå ut & kissa moltas innan malin s hämtar upp mig & vi åker på kursen.
nästan lite sorgligt att de är sista gången, dock ska jag gå privat kurs. tycker det
är så roligt att jobba med moltas.

jaja nu läre ja rappa på lite :) hööres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0