vem tycker om söndagar?


det är svårast att komma på något att göra.
det är svårast att hitta något vettigt på tv (då våra bästa år ej går)
det är jobbigast att ta sig själv i kragen och gå till gymmet.

jaja, nu tar jag mig en promenad det är en sak som är säkert. därefter käkar
jag frukost & tar en springtur. Äter lunch & sedan gymmar. kommer hemn och
förväntar mig att klockan kommer vara något kring fem? då kan det bli slappa,
för jag har redan klippt moltas klor & kammat honom så de är redan gjort. &
det är inte fredag så de är inte så jävla "godkänt" att ta sig en alkoholare. nå ja.

jag kanske till och med städar idag, eller vänta!
jag har ju tvätt dag idag. YES det räddade hela min dag
& börjar klockan fem :)

nu läre jag öka på llite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0