2 and ½ men & därefter idol!

great kväll, om jag inte minns fel så kommer malin från klassen hit men de vettekatten om de kommer att inträffa. jag har glömt att berätta att idag var världens jobbigaste morgon, min lilla moltas åt nämligen kattskit igår vilket resulterade till att han spydde & de lukta inte skit gott (haha?) därefter så gick kvällen bra, kvällen blev natt och natten blev morgon och morgon betyder frukost. det lilla monstret åt frukost & de tog en halvtimme sen så spydde han ut 3 omgångar , därefter gav jag honom lite fil som ska va bra för magen. då spydde han ut de i 5 omgångar & därefter så kom det 2 omgångar till. inte jätte kul, stackars hund!  nu har han fått behållt maten iaf, men fan vad jag hatar katter som skiter på andras gårdar! äckeldjur!

lämnade hunden ensam och gick till skolan, nu va han själv 4 timmar & allt var kanon. jag är stolt! hihi, hann bara hem så ringer malin & det bär av för att handla, denne gång fick moltas följa :) blev storhandling för 400 kr & nu sitter jag här och ska betala räkningar, känns inte skit pepp att ha en hyra & en räkning på 900 för telefonen. ibland önskar jag att jag var rik. men det får man ju inte alltid vara. trök!

imorn tar jag en springtur med malamalan & sedan får jag finsällskap. nu ska jag försöka fixa iordning min lägenhet jag vet ju faktiskt inte om malin m.fl kommer ikväll eller inte ?

herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0