det är äntligen kväller.

det är myys! synd att jag inte har någon att mysa med bara. mihi.
skrev nyss "jag saknar dig" till johanna men fick inget svar, antar att
hon klarar sig utan mig :( BUHU. skojja.

malamalan anländer snart hit, vi ska snacka om hur feta vi har blivit &
kolla på idol! fan arbetskamraten ska ju va med, så bara att kika på ! :)
även var det jätte trevligt att träffa lite från klassen idag då de va här å
pluggade. hade grym huvudvärk men jag överlevde ju som ni kanske förstår!

pluggat som bara den har jag gjort, rätt ut tentan vi har den 24e iaf så jag
tror att jag förstår, betalat räkningar & lagt undan 3000! blir nog att lägga undan
iaf 6000 till då jag får lön snart & de är gött. räknar runt en 6000-8000 på den
förhoppningsvis :)

de betyder att jag är säker på pengar för studsmattan, vemdalen & moltas
kastrering! detta kan inte bli bättre. jag kan nämligen KÖPA ett par byxor,
blir ett par jeanslegging. med min jojjobantning så verkar de inte så pålitligt
att köpa ett par jeans jag en dagen är för liten för å andra för stor. tråkigt
men sant. inte lätt att va sanna inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0