fruktansvärt

att höra någon man älskar grina, att höra hur någon man älskars hjärta gå av på mitten & man vet inte hur eller vad man ska säga. jag vill bara hålla om dig, jag skulle kunna gå över eld & vatten för att få dig må bra. eller ge mej själv för att du ska må bra. ingen kan älska dig så mycket som jag, även om jag vet att de inte är samma kärlek. men bara att veta att du aldrig är ensam, säg till & jag flyttar, säg till å & du flyttar hit. livet är inte alltid rättvist & du om någon förtjänar ej de här. men gah jag älskar dig, så otroligt mycket att om du bara visste. allt jag vill är att du ska vara lycklig.

nu ska jag nog sova, moltas har somnat. fan va glad jag är att jag har han.
vid sådana här ggr man förstår hur mycket man ska uppskatta ett djur !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0