idol 2009

kika på bah! moltas har somnat, skönt ;) haha.
idag har de inte hänt så mycket, tog som sagt sovmorgon sen mötte
jag upp ip på stan & hon tog hand om moltas medans jag sprang ärenden.
köpte ett par nya jeansleggings från vila, ansiktsmasker & ett nagellack.

imorn kommer syster, i helgen bjuder jag henne på bio :) bara för att jag
älskar henne hur mycket som helst <33

ja klarar verkligen inte av att kika på idol, jag skäms så otroligt mycket & förstå
inte VARFÖR vissa ens försöker? WHY? tell me.

idag har jag verkligen inte mått bra, knappt fått i mig nå mat & verkligen vart
illa mående. tror de är sömnen. måste försöka sova mer så jag mår bra igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0