idol kväll

helt själv, vissa är man ju helt såld på. men gud så tråkigt jag har haft idag innan idol, jag har gjort allt en kvinna i sin bästa ålder INTE ska göra. äta pizza, dricka dricka, äta godis & glömt bort den dagliga motionen! värst va många de va som gick vidare i idol, jag trodde bara de skulle va typ 20 st eller nå? kanske bara e de. aja

imorn har jag tenta, sen ska jag vänta in julle & ta tåget hem till söderhamn med honom. trevligt med sällskap :) väl i söderhamn hämtar självfallet världens bästa johanna upp oss & vidare hem till dom i styvje! sweet.

snart börjar de väl nå annat roligt på tv vet ickkee! börjar suga till sig för en utgång i helgen? kan bli, kan inte bli? njaa. vettefan. läre nog ringa mathilda, den damen kan festa hon ;)

läre dra, tackarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0