idol kväll

fan va mys, malin j & linn kommer :) GO tjejer.
dagen har bestått av sova länge, BÄST!
därefter hade jag glömt bort att de  va tisdag å att gruppen kom.
så där satt ja utan plugg idag, så skynda mig ner på stan för mat
med malamalan och nu är jag hemma. great! ja lär plugga lite nu
innan dom kommer.

moltas spydde imorse. inge roligt alls. min bäbis.
följde med ner på stan & börjar vänja sig med bussåkning.
om en vecka nu börjar valpkursen! de gillar vi!
min lilla bäbis är mitt bästa inköp någonsin, självklart är det
väldigt psykiskt påfrestande att skaffa hund. det är jobbigt och
ibland blir man bra less. men tänk när bäbisen tittar på mig med
sina små bruna ögon. åh sötnos :)

nu tittar jag på hells kitchen eller hur de nu stavas.
skulle inte vilja vara med i de där programmet jag.
jävlar va arg chefen är ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0