ipren bra eller dåligt vid mensvärk?


dåligt säger vissa, bra säger andra. men vad säger sanna? hm.
johanna lärt mig att en ipren & en alvedon är bäst, nu är jag fast
vid det! men min syster som är sjuksköterska säger att man inte
ska äta ipren vid mensvärk eftersom ipren är blodförtunnande &
därför blör man mer. hm, panodil hjälper jämt men jag är bra inne
på ipren ändå jag! det gillas, tummen upp för ipren.

onödigt fakta? maybee.

ligger och lyssnar på mysmusik. de är liksom skön/mjuka. som mys! ex:
raschal flatts - what hurts the most
kent - utan dina andetag
kent - stanna hos mig
håkan hellström - aprilhimlen
peter lemark - tootoolah
peter lemark - ta med dig månen när du går

nu ska jag försöka göra allt för att försöka plugga liiite till.
men jag är verkligen inge pepp såhär dagen före, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0