kan inte vänta mer,

jag kommer inte finnas kvar på samma plats jämt!
& jag vill inte vända om!

-

tjatig morgon. va ut vid sex sen kunde inte moltas somna om, han bråka runt & fick mat runt sju. därefter gav han sig till ro å tugga ben :) jag somnade, gick ut med han åtta, bort till konsum för att lämna nå brev. självklart ska jag möta en liten valp & jag hatar verkligen när folk släpper sina hundar. för vem fan har sagt att jag vill att de ska hälsla? jaja, de hälsade å hunden skällde så de sluta med att moltas skällde. jävligt onödigt !! jag går till postlådan på vägen tillbaka står gubbfan å väntar igen. går igenom samma procedur igen. skulle inte förvåna mig om han börjar gå hela vägen hit bort bara för moltas nu! & bara för att han inte har någon bli på sin valp så tänker jag fan inte låta de smittas av på moltas. nej! när vi kom in gnällde han i en kvart & jag trodde jag skulle dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0