kolla klockan... ja, jag är vakna kl 06.00


av en kissnödig liten vovve så va bara att klä på sig och gå ut, hellre tidiga morgonar än kiss inne. right? jag har mycket jag ska hinna med tills klockan är halv fyra (johanna kommer då) plugga är ju prio ett, gå på långpromenaden med moltas, hinna äta frukost & lunch. länge sen jag åt frukost nu, vart lite dålig på mat men de ska vi ändra på.. vi vill ju inte gå ner i vikt? :S hör ironin tack!

därefter vet jag inte vad jag & världes bästa carlsson ska hitta på, de blir väl käk så jag tror de blir kicken kebab idag ;) mer vet jag inte men imorn ska de lunchas på stan iaf, jag hoppas på finväder. det skulle va underbart! om några dagar börjar valpkursen äntligen ska han få va någonstans med jätte mycket hundar det kan enbart var bra för min lilla fegis :)

jaja ja lär väl sätta mig å plugga en sväng. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0