underbara tisdag

får man säga så? hehe man får prata mycket vid nervösa tillfällen, right? ;) trevlig dag/kväll iaf, väldigt trevligt :)
så vad har jag gjort idag då? jo började dagen med våra bästa år & alltså lite "sannatid" inge samtal, inge sms. bara våra bästa år! därefter en löptur med malin, JAA hör på häpnad jag rörde på mig. & nu är jag igång, har sådant sug efter träning :) efter det blev de mat på stan med de trevliga sällskapet & sedan idol. emellan tog jag en pause & åkte på valpkurs med moltas. även valpkursen gick kanon så en väldigt bra dag helt enkelnt!

allt va bra tills för två min sedan ungefär då moltas spydde, IGEN! vad händer? jag blir ju orolig.
nu ska jag se vem som går vidare i idol, förhoppningsvis inte mariette som nog va sämst idag & hade utstrålning till noll! typ som ett vitt papper.

sova snart.
plugg imorn!
& idol på kvällen
med tjejerna i klassen.
jag trivs!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0