uppe med tuppen.

gash, jag är trött. borde plugga lite de får jag allt göra efter promenaden. så va händer idag? de är ingen vanlig dag. för de är systersfödelsedag. hurra hurra hurra! ;)  jag har köpt en liten present hoppas hon blir nöjd. mamma & pappa kommer förhoppningsvis runt halv fem-fem! då ska vi ta en sväng ut till valbo för att kika på hundsaker till moltas, jag funderar på en ny leksak i tyg som piper & ett läder koppel! så ska vi även på apoteket & köpa avmaskningsmedel vilket skall ske imorgon. det går nog bra!

vid sex tror jag kommer lina & kanske erland. då blir de käk ute, tror lina är sugen på kina mat. jag äter väl en sallad eller nå. har fortfarande problem med magen & som mina nära och kära vet tål jag inte kina mat. synd!

lina ringde igår & berätta att hon kommer & hälsar på torsdag-lördag. vilket typ räddade min kväll, igår va de depp på hög nivå. idag är det mest förvirring. tackar till syster & sophie som ringde å prata vett med mig, behövdes! :)

nu läre jag ut med moltas. ha en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0