världens mysigaste vovve.


han är så phöt, låter som en liten gris när jag kliar honom i örat. vi sitter och tittar på tv nu, tyra banks show. det handlar om det vanliga "övervikt, fetma, diabetes" usch. min värsta mardröm skulle vara att bli sådär tjock, förstå att man  äter ihjäl sig.

idag blev det en tidig morgon då vi skulle anlända hos ip kl 09.00 jag kom självfallet sist, men va gjorde det? vi drog igång och är nästan klar med första uppgiften! skönt! ska även ses på fredag. på torsdag planerade vi jue in quizen men jag känner nu att jag hoppar den, det är tackmiddag nästa vecka & därefter quizen den 15e istället ;)

ikväll blir de ju inge idol har jag kommit på, ska ju nämligen iväg på sats för & ta tag i träningen. de nästan pirrar i magen, ni vet.. sådär när man längtar!! jag längtar verkligen efter träningen, det är min stora passion i livet. tänk att när jag är klar ska jag få jobba med träning, fatta kul! jag kommer må bra, hela livet lång hand i hand med träningen!

nu ska jag mysa mig ner vid tven. & självfallet ska jag laga mat snart, det blir min köttfärsgryta. så jag får lite matlådor. så ska jag göra amerikansk makaronirätt av resterande utav köttfärsen! :)

dock konsum en sväng först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0