gruvar mig för nästa vecka


verkligen, dags som fan att ta tag i min kropp nu. hade ett pepp-msn-konversation med malin härom dagen vilket resulterade till grov ångest över hur långt jag låtit det gott.. för ett årsen vid johannas födelsedag hade jag nästan magrutor & nu ser jag ut såhär. herregud, jaja! vi hälsopedagoger om några ska väl veta hur man går ner i vikt..

hej hej kaloriräkningen,
hejdå tomma kalorier.

kaloriräkning & bra träning. träningen blir nog upplagd så att gym varje dag.. samt långpromenader med hunden. gym blir att köra igenom den del av kroppen och avsluta med 20 min crosstrainer eller annat fettförbränning. & glöm inte frukten efter träningen. tokigt viktigt.

och eftersom jag går in för de här så äter jag aldrig tidigare än3 timmar före. för om man äter och sen går och tränar efter en timme så är blodet nere i magen och arbetar, vilket betyder att musklerna inte får lika mycket blod och syre. tacka vet jag skolan..

hård träning till sommarn nu va :)
btw, morgon promenader kan ni hoppa över, sov längre istället.
alldeles överskattat, man kan gå på eftermiddagen och gå en kvart längre
istället så har man uppkommit samma förbränning.

nu känner jag mig lite peppad. ska lista upp lite käk som jag läre köpa hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0