jobbhelg.

fyfan vilket jobbig helg, helt jävla slut som människa. jobbade kväll i fredags, från 8-16 på lördagen och kväll idag(söndag). alltså jag har inte vart med om nå värre än 3dagars helg, en hel helg då jag missar allt roligt. fast den här helgen har vart okej ändå, jag har ju fått umgåtts med världens bästa johanna och de tackar man inte nej till :) hennes hår blev iaf kanon bra, jag ska ta med mig saxen till gävle så ska jag fixa christians frilla i veckan och även klippa horan. även min egen lugg som på något vis ser sne ut åt alla håll och kanter, näärå! men mer rödfärg ska de i iaf. jag har ju fått en utväxt nu med på en cm. roligt? nej!

imorgon tar jag 12 bussen hem och lämnar moltas hos horan, går vidare och tränar med malin och sedan är det mys.

ge mig gävle nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0