blogg eller inte blogg?

känns som att jag tröttar ut era fingrar i onödan varje gång ni trycker er in på denne sida. jag borde ta mig i kragen å skriva nått. något brett? något personligt? något positivt och negativt?

jag lär börja träna iaf för fy så jag har växt. varje hörn på min lilla kropp har gått från "liten" till... ja ni vet! det är resultatet på för mycket alkohol, för lite träning & framför allt ett sibylla alldeles för nära lägenheten! får se om jag kommer gymma så väldans mycket i vinter, det är ju nämligen såhär att två långpromenader med vovven krävs per dag & det blir ju ganska lagom kondition!

de tråkigaste med mitt liv är just nu min vattenskadade-förstörda-fula-lägenhet! lägenheten som egentligen är hur fin som helst då jag och johanna egnade en hel helg att måla. å som vi målade! dock är det svart & vitt överallt, till och med tavlorna är svart vita. i need color!  så nu tar jag tag i mitt liv & inhandlar en liten burk färg på coop som jag ska måla en liten del av mitt rum med. vart vet jag inte men det löser jag & min "sambo" tsm, vi är ju ett team.. hon och jag!

dagarna har gått, vemdalen var kul. full blev man & nästan nykterist på det.. för vem orkar tänka på alkohol nu? jag vet en iaf. haha & inte är det jag. men ip fyller ju faktiskt år nästa helg (16e) så då lär jag ju supa, jag har ju inget val. och inte kommer jag att klaga så mycket då heller tror jag, rastlösheten av nykterheten kommer nog att ordna till en förjävla fylla!

det mest positiva för tillfället är att jag lär ha världens bästa vovve som dock har blivit könsmogen och väldigt jobbig men han är ändå min bäbis! på tisdag ska jag kastrera honom.. helt själv, kolla upp de där på internet och det såg ine så jävla svårt ut......... skoja! ska åka till uppsala. och när jag ändå är där ska ja pussa lite på syster min. inte för att jag tror att hon behöver mer pussar men jag däremot behöver.

panik känslor & skräckslagenhet är något som piskar mig på ändan exakt hela tiden. ont göreå.
nu ska jag fortsätta packa ihop sakerna, ska nämligen jobbao om en timme. samt åka till gävle efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0